پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
طلاب خواهر

حوزه/ نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و معاون فرهنگی‌تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، به همت معاونت فرهنگی‌تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران نشست صمیمی هم‌اندیشی و هم‌افزایی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عزت‌زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی معاون فرهنگی‌تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

این نشست در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان مبنی بر گسترش امر مقدس تبلیغ و لزوم توجه به ظرفیت‌های تبلیغی به ویژه استفاده حداکثری از توانایی و ظرفیت مبلغات حوزه علمیه خواهران انجام پذیرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی ضمن تاکید بر اهمیت موضوع تبلیغ به بیان ظرفیت‌های موجود در حوزه علمیه خواهران، ظرفیت‌های استانی و قرارگاه‌های فرهنگی استان‌ها و همچنین ظرفیت و توانمندی کانونهای طلاب و دانش‌آموختگان در ارائه طرح‌های فرهنگی و تبلیغی اشاره کرد.

مدیران کل معاونت فرهنگی نیز در این دیدار ضمن توجه به اولویت‌های تبلیغی و مشکلات و دغدغه‌ها و نیازهای جامعه تبلیغی بانوان، هم افزایی بین دو نهاد را موثر و کارآمد دانستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عزت‌زمانی در این دیدار ضمن قدردانی از دغدغه معاونت فرهنگی‌تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران جهت پیگیری و انجام طرح‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته، ظرفیت‌های حوزه علمیه خواهران را شایسته و نیاز روز جامعه دانست و برای برنامه‌های تبلیغی آتی آمادگی خود را اعلام کرد.

در این نشست بر لزوم توجه به ساماندهی و تشکیل کارگروه عملیاتی تبلیغ در میدان و همچنین انجام طرح‌های موثر و عملیاتی تبلیغ و نیز استفاده از توان و ظرفیت حداکثری مبلغات خواهر در سراسر کشور تاکید و ابراز امیدواری کردند تا در آینده نزدیک شاهد شکوفایی عرصه تبلیغ بانوان باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha